Subject: RE: Maidla järv, veekvaliteet - VALE INFO VEEBIS!
From: "Birgit Panksepp" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Saue Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 15:36:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan viimase veeproovi, mis Terviseamet ise Maidla järvest võttis.

Soovitan Teil oma kodukord ümber teha, et mitte tekitada endale ja
teistele asutustele liigset halduskoormust, et avalike suplusvee proove on
võimalik kõigil vähemalt asutuse siseselt vaadata.

Lugupidamisega

Birgit Panksepp

keskkonnaspetsialist

GSM  <tel:+372%205344%206686> +372 5344 6686

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Birgit Panksepp
Sent: Monday, August 4, 2025 10:29 AM
To: TA Info <[email-masked]>
Cc: Paula Johanna Rõuk <[email-masked]>
Subject: Maidla järv, veekvaliteet - VALE INFO VEEBIS!
Importance: High

Tere!

Teil on veebis vana ja eksitav info.

Oleme palunud Terviseametil mitu veeproovi (teie andmebaasis on need
olemas) võtta pärast seda, kui 14.07 tuvastasite reostuse, kuid tänaseks
on veeproovid korras.
https://vtiav.sm.ee/index.php/?active_tab_id=SV

Palume siin muuta info ära võimalikult kiiresti, sest külvate inimestes
asjatut paanikat.

Lugupidamisega

Birgit Panksepp

keskkonnaspetsialist

GSM  <tel:+372%205344%206686> +372 5344 6686

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>